FAQ
- Olen ostoksilla verkkokaupassanne ensimmäistä kertaa. Miten teen tilauksen?
Valitse haluamasi tuote, klikkaa "Lisää ostoskoriin", paina ostoskorissa "Kassalle" ja täytä tilauslomake. Jos et voi tehdä tilausta, ota meihin yhteyttä verkkokaupassa annettujen yhteystietojen kautta: Yhteystietomme
- Mitä toimitustapoja verkkokaupassanne on?
Toimitamme tilaukset asiakkaille lähes kaikilla mahdollisilla ja yleisillä tavoilla. Lisätietoja löytyy täältä: Toimitus.
- Kauanko toimitus kestää?
Toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta. Tilausta tehdessä ja toimitustapaa valittaessa toimitusehto ilmoitetaan kunkin vaihtoehdon vieressä. Lisätietoja: Toimitus.
- Toimitetaanko lähetyksiä koko maan laajuisesti?
Toimitamme tilattuja tuotteita koko maan laajuisesti.
- Asun ulkomailla, mutta haluan tilata tuotteitanne. Miten toimin?
Voimme toimittaa tuotteitamme mihin tahansa maailman maahan. Valitse tilauslomaketta täytettäessä maksajan osoitteeksi haluamasi toimitusmaa. Jos et pysty luomaan tilausta, ota meihin yhteyttä verkkokaupassa annettujen yhteystietojen kautta: Mūsų kontaktai.
- Mitkä ovat mahdolliset maksutavat?
Voit maksaa tavaroista monin eri tavoin. Tarkemmat maksutiedot löydät klikkaamalla linkkiä: Maksutavat.
- Haluan peruuttaa tekemäni tilauksen, miten se tehdään?
Ota yhteyttä näillä yhteystiedoilla: Yhteystietomme. Peruutamme tilauksen, jos sitä ei ole vielä valmistettu ja toimitettu kuriirille. Emme valitettavasti voi peruuttaa jo luovutettuja tilauksia.
- Mitä minun tulee tehdä, jos saan viallisen tuotteen?
Jos saat vaurioituneen tai viallisen tuotteen, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse annettujen yhteystietojen kautta: Yhteystietomme. Ilmoita tilausnumerosi. Jos vaurio/vika on näkyvissä, liitä mukaan kuva tuotteesta.
- Mitä minun tulee tehdä, jos en saa tilaustani?
Tilauksen tekemisen jälkeen sinulle luodaan lähetystarra ja tilaus lähetetään tuotantoon. Asiakkaalle lähetetään lähetyksen seurantanumero. Jos et näe lähetyksessä liikettä viestin vastaanottamisen jälkeisenä päivänä, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan kuriiripalveluun tai kirjoittamaan meille verkkokaupassa annettuja yhteystietoja käyttäen:Yhteystietomme.
- En ole saanut tilausvahvistusta. Miten toimin?
Tilausvahvistus luodaan ja lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen automaattisesti heti tilauksen tekemisen jälkeen (ilman maksua). Vahvistus saattaa jäädä perille väärin syötetyn sähköpostiosoitteen vuoksi tai harvoissa tapauksissa sähköpostipalvelimen asetuksista johtuen sähköposti saattaa ohjautua "spam"- tai "roskaposti"-kansioon. Jos et ole saanut vahvistusta, ota meihin yhteyttä verkkokaupassa annettuja yhteystietoja käyttäen:Yhteystietomme.
- Miten saan laskun tilatuista tuotteista?
Kun teet tilauksen, laita ruksi kohtaan "Lasku vaaditaan" ja saat sen tilauslomakkeessa olevaan sähköpostiin. Jos et tehnyt tätä, ota meihin yhteyttä verkkokaupassa annettuja yhteystietoja käyttäen: Yhteystietomme.
- Onko mahdollista maksaa tavarat yhden henkilön toimesta mutta toimittaa ne toiselle?
Kyllä, voit vaihtaa vastaanottajan "Toimitusosoite" osiossa.
- Haluan palauttaa tavarat, miten toimin?
Voit palauttaa tuotteita, joita ei ole erityisesti valmistettu asiakkaan tarpeiden mukaan tai yksilöllisesti räätälöity, mutta jotka eivät sopineet värin, koon tai mallin vuoksi. Lisätietoa palautusmahdollisuuksista löydät täältä: Takuu ja palautukset